MartinH Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Ik heb een blok speciale moestuinhandzeep. Zitten wat ruwere stukje in en werkt best goed.En na een dag moestuinieren een uur in bad gaan zitten om alles te laten weken werkt ook goed. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosha Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Voor de mensen die heel erg droge handen hebben en het met alleen vet niet redden: ze hebben vaak ook iets vochtinbrengends (hydraterends) nodig. Vandaar dus dat ik eerst een handcreme of dagcreme gebruik en na een paar minuten intrekken er pas vet overheen smeer. Je kunt het allicht proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
permanatuurtuin Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Als mijn handen heel ruw zijn smeer ik ze in met sint-janskruidolie (maken we zelf / neemt met name de pijn weg van alle wondjes)). Maar ook zonder deze olie heb ik meestal na 2-3 dagen alweer redelijk gladde handen. Je went eraan. Ik werk niet graag met handschoenen, maar als je ruw werk met je handen moet doen dan kun je ze het beste wel dragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts