Geplaatst: 20 maart 20169 j Ik kreeg gisteren deze boontjes met de mededeling dat het de Mr. Cook spercieboon is. Op internet kan ik hier niets over vinden.Wie herkent de boontjes en kan mij er iets over vertellen?
Geplaatst: 20 maart 20169 j Weet je zeker dat het geen kievitsbonen zijn? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 21 maart 20169 j Lijken sprekend op de borlotti/borlotto-bonen die ik hier heb staan. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 21 maart 20169 j Het is de Drentse Kievitsboon. Ik heb ze afgelopen jaar ook geteeld. Ik had ze bij Leven van het Land vandaan. Hier is een afbeelding te zien: http://www.zaderij.nl/boon-drentse-kievitsboon.html Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 21 maart 20169 j Ach, ik lees dat kievitsbonen en borlottibonen hetzelfde zijn. Leuk. Weer wat geleerd! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.