prinske86 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Hallo allemaal, Ik heb ieder jaar weer te veel pootaardappels. Soms kan ik ze weggeven aan iemand, soms niet. Bestaat er een manier waarop ik ze kan bewaren en volgend jaar kan gebruiken? Groetjes Quote
Aluapje Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Invriezen maar dan niet lager dan min 2 - 3. Zou moeten kunnen. Aardappelen die in de grond blijven zitten verdragen deze temperatuur heel goed. Maar of dat voor een heel jaar ook geldt? Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Pieter16 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Ik heb een aantal pootaardappelen met succes weten te bewaren. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
speets Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 @ Pieter: vertel even hoe je dat gedaan hebt Ik zou het proberen in de koelkast. Wel zorgen dat ze niet te veel uitdrogen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Pieter16 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Het grappige is wel dat ik eigenlijk niet echt op ze gelet heb, dus ik heb ze buiten laten liggen Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
bildtker Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Lijkt mij een broodje aapAardappelen gaan gewoon kiemen. Quote
Pieter16 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Nou, het is gewoon gelukt. Wonderbaarlijk. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
bildtker Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 dan zal het aan jou definitie van een jaar liggenbuiten gaan ze kiemen of rotten binnen 10 maanden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.