advanbrunschot Geplaatst: 25 maart 2016 Share Geplaatst: 25 maart 2016 Vandaag heb ik een film gemaakt van de zaailingen die ik nu heb staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fets Geplaatst: 26 maart 2016 Share Geplaatst: 26 maart 2016 (aangepast) Wat leuk gemaakt zeg! Komt er ook nog een vervolg ? Zaailingen, door: Ad van Brunschothttps://youtu.be/-t4YXGR1ATo Ik zag trouwens iets van chocolate, is dat niet 1 van de top heetste pepersoorten? 26 maart 2016 aangepast door Gast Quote Nieuwste muziek! , check www.hitzound.comNummer gehoord? , check www.relisten.nlNeuriën om te zoeken! , check www.midomi.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
advanbrunschot Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Share Geplaatst: 26 maart 2016 Dank je, en er komt zeker een vervolg als de plantjes eenmaal in de tuin staan. Mocht je nog meer films willen zien, zoek op Youtube dan maar eens op mijn naam.En van die pepers heb ik niet nagekeken of dat zo is. Ik heb een tijd geleden een gerecht gemaakt waarbij ik kon kiezen tussen Madam Jeanet en Adjuma. De reputatie van Madam Jeanet kende ik dus ik koos voor de ander, maar het was best flink heet. Later ging ik zoeken op Internet en toen bleek Adjuma 7,5 keer het aantal Scoville units te scoren. Vandaar dat het zo heet was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fets Geplaatst: 26 maart 2016 Share Geplaatst: 26 maart 2016 heb ze zelf ook al jaren in mijn assortiment, ze zijn heet ja! Voor het plaatsen van de video in het onderwerp; zie video plaatsen Quote Nieuwste muziek! , check www.hitzound.comNummer gehoord? , check www.relisten.nlNeuriën om te zoeken! , check www.midomi.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.