Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aardappelvragen voor kleine tuin!


Raquette

Aanbevolen berichten

Hoi hoi! Vorig jaar had ik in een opwelling een aardappelexperiment gedaan: een aantal spontaan ontsproten aardappels (gewoon AH vastkokend) in een zak met ongeveer 30l aarde begraven. Tot mijn verbazing kreeg ik daar iets van drie porties aardappelen uit. Ik vond het superleuk dat het lukte, en daarnaast waren ze ook nog eens VERRUKKELIJK.

 

Dit jaar wil ik 3 emmers met ong 30l grond neerzetten om aardappels in te poten. Het worden er dus niet zoveel; het gaat me eigenlijk puur om de lol en om een paar weken lang die heerlijke aardappels te kunnen eten. De plek waar de emmers komen krijgt ruim acht uur zon.

 

Op grond van dit verhaal, welke aardappels raden jullie mij dan aan? Het liefst een soort waar makkelijk aan te komen is. Dank!

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

 

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er ook aan dat er je aardappelen op verschillende wijzen kan klaarmaken en dat bepaalde patatjes beter zijn om puree van te maken, anderen om gewoon te koken, ...

Als je drie emmers gaat gebruiken is het misschien leuk om in elke emmer een andere soort te zetten.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...