cynthia Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Hoi, ik ben Cynthia, 35 jaar, gelukkig getrouwd, 2 kinderen en de derde is op komst. Ik ben in het bezit van een volkstuin bij VTV De Noort Bonnen in Hoek van Holland. Verder ben ik vrijwilliger bij de vereniging als hoofdleidster van kindertuinen, erg leuk. De kindertuinen zijn dit jaar voor het eerst gestart en toen het een paar weken op gang was ben ik er ingesprongen. Dit seisoen is wat rommelig gestart en daar hebben we nu nog de gevolgen van. Het is gelukkig wel een groot succes, de kinderen zijn dolenthousiast.Ik hoop hier op leuke en handige tips. Quote
kustlijn Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Welkom op dit forum Cynthia. Hoofdleidster van kindertuinen.......leuk.Hier dus?http://hk.thuisbladen.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2741&Itemid=32 Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
cynthia Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2010 Grappig! Ja daar dus. De 2 vrouwen die het hebben opgezet zijn er na een keer of 2 mee gestopt door onenigheid met het bestuur. Daarna is er een moeder geweest die de kinderen probeerde te laten tuinieren. Uiteindelijk ben ik gekomen toen de kinderen zelf al allerlei bloembollen, uien en aardappel in de tuintjes hadden gezet. Helaas heeft elk kind zijn tuintje zelf in moeten richten dus het gevolg is dat alles door elkaar staat en er bij alle tuintjes wat anders in staat. Maar de kinderen zijn tevreden en hebben een hoop plezier en daar gaat het tenslotte om.Volgend jaar wil ik meer structuur en eenheid. Al moet ik wel zeggen dat het er nu erg leuk uitziet, overal zie je bloemen Quote
Jorg Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Dat zijn leuke initiatieven Cynthia. Welkom op het forum. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.