Geplaatst: 9 april 20169 j Wil voor een echte liefhebster een fles cognac kopen als speciaal kadootje. Het gaat om een vrouw (als dat hier al belangrijk is? ) Heb er zelf helemaal geen verstand van! Misschien iemand van het forum? Ik heb begrepen dat het een cognac met een zachte smaak zou moeten zijn. Hier in de buurt weet ik geen echte speciaalzaken. Wat kan iemand met wat kennis hiervan me aanraden zodat de ontvanger er blij van wordt...liefst een merk/soort dat wat makkelijk verkrijgbaar is? Dank je wel alvast voor adviezen! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 10 mei 20169 j Met Remy Martin VSOP kun je niet fout gaan Vrij makkelijk verkrijgbaar! Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.