Geplaatst: 1 mei 20169 j Ditzelfde onderwerp heb ik gevonden, ik las dat het meeldauw en kleine pot kon zijn. Ik heb de volgende kruiden nu zo'n 1,5 week denk ik, het gaat om lavas, knoflookbieslook en kamille. Te kleine pot lijkt me tot nu toe niet (lavas wilde ik nog wel in een grote bak apart zetten). Meeldauw had ik nog nooit van gehoord maar ik schrok wel een beetje toen ik daarop ging zoeken. Hier een paar foto's. Ik hoop dat jullie weten wat dit kan zijn. Kan dit besmettelijk zijn? Gisteren heb ik hier bieslook tussen gezet, moet ik die voor de zekerheid maar verplaatsen? Ik zag overigens ook dat mijn venkel behoorlijk geknakte stengels hadDe foto is helaas niet zo scherp, zou dit door een dier kunnen gebeuren of is dit normaal omdat de stengels nog zo dun zijn? Ik baal wel een beetje, hoop dat het meevalt ---Ik ben nog vergeten in wat voor grond ze staan, dat is biologische moestuingrond van Intratuin eigen merk en omdat ik daar te weinig van had is een kleine bovenlaag de makkelijke moestuinmix.Heb net toch m'n bieslook maar in een andere pot gezet voor de zekerheid Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Geplaatst: 1 mei 20169 j Voor meeldauw is het nog iets te vroeg. Misschien wat vorstschade? Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 2 mei 20169 j Auteur Bedankt voor je reactie Toto. Ik denk het niet, ik heb Marokkaanse munt er vlak bij staan in een pot en daar zie ik niks? Ook de venkel niet al is die wat geknakt, wellicht dat dat wel door het weer te maken heeft. Twijfel of ik alles nu voor de zekerheid maar moet afknippen, de lavas heeft maar enkele vlekken maar de knoflookbieslook ziet er wat zieliger uit. Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Geplaatst: 2 mei 20169 j Heeft het bij jou soms ook gehageld?Ik zou maar even afwachten. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 2 mei 20169 j Auteur Speets, volgens mij had ik de kruiden inderdaad al voor die vele hagelbuien van laatst. Ik hoop maar dat het dat is. Wellicht heeft de munt dan niks omdat het misschien een sterkere plant is? Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Geplaatst: 2 mei 20169 j Munt krijg je nooit kapot. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 2 mei 20169 j Auteur Munt krijg je nooit kapot. Haha dat geloof ik Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.