Geplaatst: 26 juni 201114 j Te gek zeg, zoiets was ik ook van plan met een oude dakgoot, ook voor de aardbeien. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 juni 201114 j het ziet er wel vet, en ook nog ruimt gespaard ook nog. ik ben woorden blind
Geplaatst: 26 juni 201114 j Auteur Net effe berekent ik heb voor zelfde aantal planten 40% minder grond nodig, en de ruimte eronder is dan nog een extraatje.
Geplaatst: 26 juni 201114 j Ziet er geweldig uit Borsalino! Je kan er idd als de stellage het toelaat nog een paar planken onder aan zetten en daar ook bakken in hangen. Maar deze oplossing is ook super. Good things come in small packages
Geplaatst: 27 juni 201114 j Auteur Eronder mag tot de bloei nog een rij gehangen worden. Ze stonden te blinken vandaag in de zon.Ondanks het hete weer stonden ze frisgroen, ze hadden enkel gisteravond drank gehad.Vanavond krijgen ze weer drank, was te heet voor mij vanmiddag, de vliegen vielen dood uit de lucht.
Geplaatst: 27 juni 201114 j Netjes! Wat is dat zwarte, waarmee je het plastic omhoog houd?? geen normale pvc buis toch De vliegen vielen dood uit de luchtZo erg bij je buurman? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 27 juni 201114 j Auteur Die zwarte buis is pe buis van de druppelaars.Heb daar nog genoeg van liggen, en dat plooide korter dan pvc buis zonder te knakken.
Geplaatst: 28 juni 201114 j Auteur Daarnet na de regenstorm met een bang hartje naar de tuin geweest. Oef alles ziet er nog goed uit, dus stormtest doorstaan.Zelfs de jonge koolplantjes die eronder staan geen wateroverlast gehad. 29 juni 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 29 juni 201114 j Zo, ben weer terug van vakantie. Jullie hebben ook niet stil gezeten op het forum. groeit lekker, Borselino, Ziet er goed uit. Ook mooi dat het de storm heeft overleeft. Ik zou er niet te veel onder zetten, zo op de grond gaat wel maar hoger zou ik niet doen. Alles wat te weinig licht krijgt gaat harder groeien om toch licht te krijgen en als je er dan zo'n stormpje overheen krijgt waait het allemaal aan gort. beetje zonde van het werk. Ik neem aan dat je de ton al in de bemesting hebt zitten.
Geplaatst: 29 juni 201114 j Auteur Erwin, als ik er onderhang dan is het 10cm boven de grond, gewoon omdat ik niet graag heb dat ze in contact met de aarde komen, zoals ze er nu staan, wel op worteldoek.Is maar tijdelijk tot de ander stellage klaar is, dat zal al dit weekend worden. De ton zit al in de bemesting hoor.De Mrak begint te rijpen, er is al zelfs bloesem op uitlopers.
Geplaatst: 30 juni 201114 j ja 10 cm boven de grond is voor mij hetzelfde. Dat moet gewoon wel goed gaan. Was vandaag nog bij een kweker die een bekend foutje had gemaakt. hij was te vroeg begonnen met voeding te geven en dan ook nog met in verhouding veel stikstof. Na deze hete dagen hebben zijn planten nu groeimisvormingen. Dus voor iedereen!!! Ga pas bijmesten na een week of 4 en niet met teveel stikstof (N)
Geplaatst: 30 juni 201114 j Auteur Erwin, je weet dat ik het gehad heb met je over de latere bloemrichting bij stekken, weet je er al meer over? Heb er al suf over gegoogled maar geen tekst gevonden die uitleg geeft. Op 1 site is een foto te zien met de hoefvormige trays, en zo te zien leggen ze de stekken gewoon plat neer, wortels richting latere binnenkant bak-pot. Hier meer over de tray http://go.ipublisher.nl/index.php?folder_id=48
Geplaatst: 1 juli 201114 j Hoi Borselino en alle andere aardbeieneters. Ik ben eruit. De bloemen komen uit de plant tegenovergesteld waar de plant aan de moederplant heeft vastgezeten. Dus als je ze goed stekt komen ze aan de goede kant eruit. Verder niets te melden dus voor iedereen een fijn weekend in Zelhem.
Geplaatst: 1 juli 201114 j Auteur De 2de stellage is ook klaar en geplaatst, met eronder nog een rij.
Geplaatst: 2 juli 201114 j Inderdaad... weer van hoog gehalte!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 5 juli 201114 j Auteur Ondanks het warme weer, blijft de temperatuur normaal onder de foliekappen.Had er ergens bang van dat de plantjes zouden gaan koken. Morgen eens 2 digitale temperatuurmeters eraan hangen, buiten-binnen en in het substraat.
Geplaatst: 10 juli 201114 j Auteur Vandaag hebben ze allemaal een schepje Osmocote gekregen en wat extra drank tegen het morgen warm gaat worden. Daar de hangbakken me zo goed bevallen en ik er in feite te weinig heb maar prijs gevraagd bij Bato.Ben echt verschoten van de prijs, nee echt niet duur Morgen bestel ik er een palletje Die ik nu heb zijn 60 lang 20 breed en 15 diep. Die van Bato zijn 40 lang 20 breed en 15 diep.Deze hebben ook zijvleugels zoals diegene ik al heb.
Geplaatst: 10 juli 201114 j Jaaaaa ik ben weer die echte Hollander.. Hoe duur (pst.)? Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.