jootje Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Hoi, Iemand die hier wat zaadjes van kan missen? Heb vast wel andere zaadjes in ruil daarvoor! Quote
weknow Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Het wordt vaak als groenbemester gebruikt, vanwege diepe worteling. Misschien daar kijken bij een zaadwinkel? (Als niemand op forum zaad voor je heeft ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
jootje Geplaatst: 9 mei 2016 Auteur Geplaatst: 9 mei 2016 Ik krijg wat zaadjes van een forumlid, thanks! Quote
lionne Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Hier in Bilthoven ook nog borage zaadjes in de aanbieding. Quote
Indy Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 pfffffffffffft,woonde je maar dichterbij, heb er vandaag 453 mini's uitgetrokken , en nog zie ik ze her en der verschijnen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.