Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dit jaar een beetje gezeurd en wat tomatenplantjes gekocht. Eentje daarvan is van het heirloom ras 'Red Pear' en blijkt een stevige groeier te zijn. Iemand ervaring met dit ras? Moet deze regelmatig gediefd, of is het een struiktomaat die ik gewoon kan laten groeien?

Geplaatst:

Ik heb deze tomaat vorig jaar ook gekweekt en het is inderdaad een stevige groeier. Zeker dieven want voor je het goed en wel doorhebt heeft ie 2 stammen. Groeide na het toppen (gedaan toen ie tegen het dakje kwam op +- 1,8 meter) ook gewoon lustig verder..

Geplaatst:

Welke soort heb je ? Want er zouden 2 varianten zijn kleinere vruchten (een 25 gr ) en een met grotere vruchten . Plant van grote vruchten zou maar 1m20 worden eerste jaar dat ik ze heb , plant met kleine vruchten zelfde ervaring als Jan vorig jaar.

Geplaatst:

Die gaat met gemak de 2 meter voorbij. Heel productieve soort ook. Dieven is inderdaad geen overbodige luxe. 2 Stammen is zo erg niet, maar als je die andere dieven allemaal de gang laat gaan heb je toch rap een soort rimboe.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...