Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

fruit planten gezocht


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik ben voor de aanleg van een fruittuin op zoek naar fruit planten. Het liefst wil ik ruilen.

Ik zoek

Vlierbes voor jam

Zwart bes

Mispel

Moerbei

Vijg Brown turkey

Rozenbottel

Appelbes

Josta bes

Rode roze of witte bes

Blauwe bes

En andere leuke of onbekendere soorten

Het liefst iets oudere of grotere planten

Maar jonge stekjes helpen me ook.

 

Groetjes tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tim, ik lees steeds dat je van alles zoekt en grootste plannen hebt, maar ik zou het leuk vinden om eens wat foto's te zien van waar je mee bezig bent. Want ik heb werkelijk geen idee...

 

Dat zou - mij in elk geval - meer motiveren om jou de zaken op te sturen waar je om vraagt

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee

Ik zal wat foto's plaatsen

Nu je het zegt. Ik heb inderdaad nog niks over mezelf verteld en vaak wat gevraagd.

Even voorstellen

Mijn naam is tim en ik ben 15 jaar.

Ik heb een moestuin in onze achtertuin van zo'n 4 m2 volle grond en 2 meterbakken.

Ik kom uit haaren noord Brabant waar ik o.a. ook op een grote openbare moestuin meewerk. Fruit en groente kweken is een grote passie van me.

Eind 2016 ga ik een stuk grond huren om fruit te kweken en daar zelf o.a. jam van te maken.

Foto volgt nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...