wouwkantje Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Hallo wouwkantjeme naam is Danny en ik heb moestuin 1000 meter ik kweek hoofd zakelijk fruit aardbeien lambada ,korona ,polka, ostara ,maxima ,senga sengana, sornata ,elsanta, toscane perzik aardbei witte aardbei ,zwarte aardbei ,framboos aardbei ,gele aardbei,hang aardbei , dorset , annebel , suikerbom ,rode albino ,grote bos aardbei en nog druiven framboos bramen bessen blauwebes goijbes kiwi kiwibes vijgen en boom gaart heb nu 119 soorten fruit staan en er blijven soorten bij komen ook kweek ik kruiden diverse soorten ik maar ook mij eigen 100 % biologische bestrijding middelen tegen inseckten en verschilde planten ziektes het is wel veel werk om het te maken bij intresse ik doe ruilen planten Quote
pippi Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Welkom! Zoveel soorten aardbeien. Verkoop je die ook en heb je een winkeltje ofzo? Quote
Erny Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Jeetje, dat is een behoorlijke verzameling. Welkom hier! Quote
Toto Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.