Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een volkstuin in Amsterdam en daarin ook een moestuin. Momenteel groeit daar: courgettes, artisjok, tuinbonen, rode bietjes en chiogga's, venkelknol, sjalotjes, prei, selderieknol, boontjes, erwtjes. Er staat ook een appelboom, maar ik weet niet wat voor appels het zijn: lekkere in ieder geval, en een pruimenboom. Verder het ik een aantal kruisbess-struiken, een enkele framboos en bramen.

Gelukkig staat er ook een kas en daarin kweek ik tomaten, komkommer en paprika's.

Er is geen water of elektra in mijn tuin. Water haal ik uit 3 regentonnen (2 bij de kas en 1 van 300 liter bij het huisje). Als die leeg zijn, dat gebeurde vorige zomer, haal ik water uit de sloot die gelukkig dichtbij is.

Dit is het 4e jaar in mijn tuin. Ik ben als een totale leek begonnen en leer al doende.

Als ik hier zo op het forum rondkijk, zie ik dat mijn problemen ook bij de anderen spelen: slakken, bladrandkever, you name it.

Op naar een vruchtbare oogst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...