jerry en wendy weje Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Goededag, Mijn naam is jerry en ben getrouwd met wendy en samen hebben we een kindje van alweer 1jaar nick Ik ben begonnen aan de tuin zodat ik wat meer kon doen dan oppassen. Quote Een dag niet gelachen een dag niet geleefd
Jorieke123 Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Emmy Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Hallo Jerry en Wendy, Leuk een kind laten opgroeien met en spelenderwijs iets van tuinieren meegeven. Kun je ondertussen ook nog mooi oppassen Zie trouwens dat jullie ook uit Lelystad komen. Leuk. Groetjes Emmy Quote
Frank Houweling Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Hallo Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.