Geplaatst: 17 juli 20169 j ... en ik ben erg benieuwd! Heb al even rondgesnuffeld in de diverse berichten en ik denk dat ik veel kan leren hier Ben sinds vorig jaar enthousiast over het moestuinieren (is dat een woord?) ... al heb ik geen echt moestuin, maar hier en daar wat potten en bakken Vind het harstikke leuk, maar weet er vrij weinig van. Dit jaar lukt het echter al een stukje beter dan vorig jaar, dus dat geeft de burger moed! Bij deze een paar fototjesDe cherrietomaatjesBak met bieslook, oregano, (bos)aardbeitjes, minipaprika, basilicum en muntKomkommerplantFrambozenplantCourgetteplantPompoenplantWaarvan ik twijfel of het wel zo blij is... zo nu en dan blijven er gele bladeren aan komen..
Geplaatst: 17 juli 20169 j Welkom Cloudi! Een goed begin is het halve werk Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.