Berber Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Hallo allemaal,Ik heb nu bijna een jaar een volkstuin, en heb regelmatig dit forum geraadpleegt, dus leek het mij leuk om mezelf eens voor te stellen.Mijn volkstuintje is ca. 50 m2, daarnaast heb ik een balkonnetje dat propvol planten staat.Over mijn moestuin avonturen schrijf ik een blog (berbertuiniert.blogspot.nl), kom eens kijken .Ik probeer op een ecologische manier te tuinieren, een beetje volgens de principes van de permacultuur, maar ben vooral ook nog heel erg aan het ontdekken en uitproberen. Hieronder een foto van mijn tuintje, een week of 3 geleden. Groetjes Berber Quote berbertuiniert.blogspot.nl
JudithD Geplaatst: 14 augustus 2016 Geplaatst: 14 augustus 2016 Hoi, welkom! Je tuin ziet er leuk uit Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Erny Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 Welkom, vanuit Groningen! De link naar je blog kun je in je onderschrift zetten, dit kan je via je Gebruikerspaneel - Profiel doen. Waar in Grünn woont je tuintje? Quote
Berber Geplaatst: 17 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2016 Hey stadsgenoot! Bedankt voor de tip. Mijn tuintje woont in Vinkhuizen (net als ik ).En jij? Groetjes Berber Quote berbertuiniert.blogspot.nl
Jorieke123 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.