Geplaatst: 28 augustus 20169 j Ik heb een sap pan over die ik niet meer gebruikt. Het is een RVS pannenset met een glazen deksel. Inclusief klem en rubber slang die nog in nieuw staat is. De set is een jaar oud. Doe maar een net bod. 19 september 20169 j aangepast door Gast Groetjes,Bram
Geplaatst: 19 september 20169 j Auteur Ik vraag er 35,- voor en dat is incl. verzenden. Groetjes,Bram
Geplaatst: 19 september 20169 j Hoi,Een vriendin van mij was erg enthousiast over onze appelsap en is gisteren meteen gaan kijken. Heb net geïnformeerd, maar ze heeft inmiddels een nieuwe besteld.Superding trouwens!Groet,Monique
Geplaatst: 19 september 20169 j Auteur Nou, excuses dan maar. Ik had hem al een tijd op markplaats staan en iemand liet niets meer van zich horen toen het op betalen aankwam. En zie daar. Het is zojuist over gemaakt. Dus helaas de pan is verkocht. Groetjes,Bram
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.