Geplaatst: 29 augustus 20168 j Hoi allemaal,Omdat ik bezig ben om zoveel mogelijk zelfvoorzienend te leven qua eten, wil ik heel graag ruilen. Ik heb in de aanbieding:Gewortelde stekken in p9 potjes:Breedbladige salie 4xAbsintalsem 3xKaneel basilicum 3 stekjes in 1 potje 1x P9 potjes :Zwarte munt 2x Grote planten pot 15 a 25 cm:1 x mexicaanse dragon. (Drie plantjes in 1 pot)2 x watermunt 2 x pepermunt Ik wil graag ruilen. Dit zoek ik nog.De soort maakt niet uit. Liefst wel een goede opbrengst, om genoeg te hebben voor zelfvoorziening. Ruilen voor plantjes/stekjes van:Alle soorten salie(eetbare) die ik niet heb. Ik heb:Honing meloen salie Groene saliePaarse salieBreedbladige salie Tricolor salie Ruilen voor zaden van :BietjesSlaSnijslaBoerenkool Spinazie Raapstelen PompoenCourgette Peterselie WortelsRadijsDoperwten PeulenTuinbonen Stok en stam sperziebonen DroogbonenIets anders wat je er voor wilt ruilen. Als je niets te ruilen hebt, kunnen we wel een klein prijsje afspreken. Zodat ik hier wat zaden van kan kopen. Ik hoor het wel Groetjes tim
Geplaatst: 10 maart 20196 j Beste meneer/mevrouw, MIjn naam is Kim van de Ven en ik heb een vraagje. Momenteel hebben wij nog geen kruiden of planten in de moestuin dus ik zou graag iets willen overkopen. Ik doe een koksopleiding en heb voor mijn examen mexicaanse dragon nodig, helaas heeft die van mij het begeven. Ik kan echter nergens komen aan mexicaanse dragon mits het alleen de zaadjes zijn, mag ik alstublieft de mexicaanse dragon van u overkopen? Met vriendelijke groet , Kim van de Ven
Geplaatst: 11 maart 20196 j Best met je vraag een nieuw topic aanmaken binnen dit deel van het forum. Dit topic waar je nu je vraag stelt is een oud topic van iemand die niet meer snel zal reageren. Eventueel kun je jezelf ook nog even voorstellen in het voorstel-topic in de huiskamer.
Geplaatst: 11 maart 20196 j Wel erg leuk zon topic haha, zullen hoop mensen zijn komende weken met stekjes teveel denk ik Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.