jootje Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Ik heb nog heel veel AH moestuintjes! Maak ik daar nog iemand blij mee? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 september 2016 Geplaatst: 2 september 2016 Met sommige wel.Wat heb je in de aanbieding? Quote
jootje Geplaatst: 2 september 2016 Auteur Geplaatst: 2 september 2016 Eeh.....ik denk allemaal? Ik heb dichte dozen.... neem aan dat daar alle smaken inzitten...maar kan het nakijken....roep maar waar je belangstelling voor hebt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 september 2016 Geplaatst: 2 september 2016 Dit zit er in als het goed is:Maar soms krijg je nogal veel de zelfde, ik zal effe kijken wat ik zelf hier nog heb liggen, ik heb er ook klaar liggen voor de ruil tafel. Quote
Stan Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Hoi Jootje, ik heb eventueel interesse in de venkel. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
JeroenI Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Ik heb wel interesse in of tijm, of sperzieboon Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.