Geplaatst: 1 september 20168 j Hoi hoi, Wij hebben hier een oude vijgenboom die zo groot geworden is, dat we hem moeten verwijderen. Maar omdat ie elk jaar bomvol vijgen zit, ga ik er natuurlijk eerst stekken van nemen. De eerste probeerselstek is prima gegaan , en al een echt boompje aan het worden. Kan ik iemand blij maken met goede stekken? Ik houd er waarschijnlijk een hoop over.... Groetjes!
Geplaatst: 2 september 20168 j @samanthap Super cool.Heb je die hier in nl staan? En dan een goede opbrengst? Dat is erg mooi.Wat wil je voor zo'n stek Groetjes tim
Geplaatst: 7 september 20168 j Auteur Hoi,We hebben echt mega veel vijgen. De boom staat wel op een zonnige, beschutte plek. Ik hoef er niets voor te hebben hoor. Of misschien iets om te ruilen, als je zelf iets leuks/bijzonders hebt. Het is wel zelf ophalen...
Geplaatst: 9 september 20168 j Auteur Oosterhout, bij Breda. Snoeien hebben we geprobeerd, maar er is weinig eer meer aan te behalen. Daarnaast staat de vijg op een voor ons erg onhandige plek.
Geplaatst: 16 september 20168 j Auteur De stekken? Een halve meter ongeveer. De boom? Een meter of drie in de hoogte en breedte...
Geplaatst: 23 september 20168 j Hoi Samanta, ik woon ook in Oosterhout, als je nog stekken hebt wil ik er graag 1 of 2 hebben voor de volkstuin. met vriendelijke groet, Ton
Geplaatst: 24 september 20168 j Auteur Hoi ton, Ik heb inmiddels de stekken weggegeven. Maar als je een maandje geduld hebt, zijn de nieuwe weer genoeg gegroeid om uit te planten.
Geplaatst: 25 september 20168 j Als je me dan een berichtje stuurt kom ik ze graag ophalen, de vijg die we nu gestekt hadden heeft het niet gered.groeten Ton
Geplaatst: 25 september 20168 j Auteur Ja prima, je hoort t van me! Hoeveel wil je er hebben? Dan houd ik daar rekening mee.
Geplaatst: 25 september 20168 j Nou... Ik wil er graag een op de volkstuin en 1 in de voortuin. Dus 2 stekken en eentje reserve? Alvast bedankt!
Geplaatst: 15 maart 20178 j Samantha, ging jij nog stekken nemen van de vijg? of is de boom al weg? Zo niet hou ik me aanbevolen. met vriendelijke groet,Ton
Geplaatst: 18 maart 20178 j Auteur Hi Ton, Er staan stekken klaar om verpot te worden als ze wat meer wortels hebben. Ik kan er voor je apart houden hoor!
Geplaatst: 22 maart 20178 j Heel graag Samantha, ik heb inmiddels een vijg staan maar wil er graag een bij.Laat je me iets weten als ze zover zijn? groeten Ton
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.