Geplaatst: 7 september 20169 j Hallo ik ben Ine en ben 62 jaarIn mijn achtertuin wil ik een kruidentuin maken met daarbij wat groenten.Ook wil ik dat het er leuk uitzie omdat ik vanuit mijn raam er direct opkijk .
Geplaatst: 7 september 20169 j Hallo Ine, welkom op het forum! Een kruidentuin/moestuin kan ook zeker wel mooi zijn om naar te kijken. Als je mooie (bloeiende) planten zoals peterselie en tijm en bieslook en aardappel combineert met planten met bijzonder of niet-groen blad, zoals rode kolen en palmkool en rode melde en boomspinazie (ik noem zo uit mijn hoofd maar een paar dingen hoor), en ze niet in rijtjes maar in groepjes plant, kan je een tuintje maken dat er prachtig uitziet en dat je helemaal op kan eten. Mogelijkheden te over.
Geplaatst: 7 september 20169 j Ja leuk...ben het helemaal eens met pipi...Houdt wel reopening met bepaalde combinaties van groenten/fruit en of kruiden! http://www.tuinen.nl/combinatieteelt-in-de-moestuin
Geplaatst: 7 september 20169 j Ja leuk...ben het helemaal eens met pipi...Houdt wel reopening met bepaalde combinaties van groenten/fruit en of kruiden! http://www.tuinen.nl/combinatieteelt-in-de-moestuin De meeste kruiden kunnen goed met van alles, dus als kruiden de basis vormen kan je daar zorgeloos van alles tussen planten. Maar inderdaad wel een beetje opletten als je andere planten naast elkaar wil zetten.
Geplaatst: 8 september 20169 j Auteur Dank jullie wel,Ik zal rekening houden met de combinatie,sVan palmkool had ik nog nooit gehoord maar zag het wel al ergens op een foto staan hier op een blog Mijn tuin is niet zo groot om aardappels te poten en wil ook alles in bakken doen.Een bak is al klaar er staat vrouwnmantel en oostindische kers erg mooi, eetbaar en ik heb er heerlijke thee van getrokken Vandaag ga ik verder kijken op het forumoverzicht om foto,s te kunnen plaatsen Een fijne tuindag gewenst
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.