Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

gratis broccoli nine star (doorlevend) aangeboden

Recommended Posts

ik heb iets te enthousiast gezaaid en nu wat plantjes over van de broccoli nine star perennial (van de nieuwe tuin)...

ze mogen gratis worden afgehaald (alhoewel ik geen nee zeg tegen een oerprei- of boomuibolletje )in Lanaken of Heerlen, vriendlief komt vaker in de buurt van Brussel, dat valt ook vast wel te regelen...

Er komen van 1 plant wel aardig wat roosjes. En dat zo'n 2 a 3 keer schat ik. We hebben er 3 keer van kunnen oogsten, en de roosjes gebruikt door een maaltijd (dus niet een hele berg roosjes als hoofdmaaltijd zeg maar)

Maar mijn plant is nog maar 1 jaar. Misschien dat hij steeds meer gaat geven.

ze zijn ongeveer 12 a 15 cm groot... moestuindag? klinkt gezellig, waar en wanneer? ik wil ze ook wel komen brengen hoor, of je mag ze halen... kwestie van een pm sturen met adresgegevens, jij naar mij of ik naar jou

Moet je even kijken bij huiskamer op dit forum.Het is bij jorieke thuis(in zelhem).Maakt mij niet uit.Als je graag eens naar mijn moestuin wilt komen kijken kan je naar mij komen kies maar.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

• 4 weeks later...
Er komen van 1 plant wel aardig wat roosjes. En dat zo'n 2 a 3 keer schat ik. We hebben er 3 keer van kunnen oogsten, en de roosjes gebruikt door een maaltijd (dus niet een hele berg roosjes als hoofdmaaltijd zeg maar)

Maar mijn plant is nog maar 1 jaar. Misschien dat hij steeds meer gaat geven.

hoelang kan de plant dan blijven staan?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...