Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey folks,

Ik zoek iemand die rijdt vanaf Enschede / Hengelo of ergens in die buurt, of anders iemand die me op locatie kan oppikken bij bushalte Schildersoord.

(Eerste heeft echter de voorkeur, omdat de bus 1 minuut overstaptijd heeft in Borculo en het een half uur lopen is vanaf de laatste halte...)

Alvast bedankt!

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:

Ik kom uit Gouda maar na afloop ga ik een nachtje logeren in Haaksbergen. Hengelo/Enschede is dus maar een kleine omweg voor mij. Dus wie wordt de andere helft van de oplossing die jij zoekt?!

Ik neem aan dat wanneer je aan de 1ste buschauffeur vertelt dat jij die overstap wilt maken, dat de bussen op elkaar zullen wachten. Ik wil ook best wel langs Schilperoord (geen idee nog waar dat ligt) maar omdat ik van ver kom (>90min) en ik geen idee heb hoeveel tijd ik nodig heb om de auto vertrek klaar te maken, is het niet handig denk ik iets met mij af te spreken voor de heenweg.

Geplaatst:

Ah Goldfish! Fijn dat je het aanbiedt! Ik laat het je zo snel mogelijk weten of het handig / nodig is

Natuurlijk hoop ik op een complete retourlift van iemand uit de buurt, maar voor hetzelfde geld ben ik de enige uit Enschede en dan heft dat hopen niet zoveel zin

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...