SamanthaP Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 Kan iemand mij helpen aan een stekje/zaad van Nepeta Cataria? Ik had een plantje staan, maar die heeft de droogte/warmte van de laatste tijd niet overleefd... Ik hoor het graag, merci! Quote
loes Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 ik heb zaden voor je stuur maar een pb Quote
Bit Geplaatst: 9 januari 2017 Geplaatst: 9 januari 2017 Beetje late reactie van mij. Ik heb planten staan ook. Toevallig afgelopen weekend opgeruimd van een stuk tuin, gescheurd en een aantal potjes van gemaakt voor latere herpoot. Planten zijn nakomelingen van (ex ? )-forum-lid Piroska, dus op zich leuk als dat rond gaat. Super bijen en vlinderplant met oneindige bloei. wil je stekjes. hoor ik het wel. Quote
SamanthaP Geplaatst: 11 februari 2017 Auteur Geplaatst: 11 februari 2017 Hoi hoi, ik lees nu pas je bericht.... ik heb van Loes niks meer gehoord, dus als je nog stekjes over hebt, houd ik me aanbevolen! Quote
Bit Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 Ja, kan. Heb dus wat geworteld en al, opgepot staan, redelijk stijfbevroren neem ik aan nu, maar droog. Dat gaat binnenkort wel aan de groei. Als je een pb doet met het adres waar het heen moet ? En een aankomende periode dat het goed kan aankomen ? Thuis gelijk oppotten dan hoor, ding kan niet lang verpakt blijven ( rot weg ). oppotten dus en niet te nat houden maar wél buiten. Is het potje goed doorworteld, in april de tuin opDoet ie het goed, zaait ie zichzelf wel uit. Quote
Bit Geplaatst: 4 maart 2017 Geplaatst: 4 maart 2017 onderweg ! ( ik snoei het nog wat in voordat ik het verpak ) Quote
SamanthaP Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Geplaatst: 6 maart 2017 Ontvangen! Ik heb t stekje direct in een potje gezet. Dikke Merci Bit! Quote
Bit Geplaatst: 6 maart 2017 Geplaatst: 6 maart 2017 en hup naar buiten he ? niet binnen houden. Quote
SamanthaP Geplaatst: 15 mei 2017 Auteur Geplaatst: 15 mei 2017 Het stekje van Bit is al een flinke stek aan het worden! Quote
loes Geplaatst: 15 mei 2017 Geplaatst: 15 mei 2017 als je hem nu topt dan komen er nog meer zijscheuten en wordt de plant voller. Quote
SamanthaP Geplaatst: 16 mei 2017 Auteur Geplaatst: 16 mei 2017 Dank voor de tip: kan ik m dan tot t eerste paar blaadjes toppen, of zou dat te ver zijn? Quote
loes Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Jahoor dat kan. Daar zitten al een paar mooie zijscheuten. Ik snoei regelmatig want ik gebruik het blad voor de katten. Een vers blaadje om zo op te eten of gedroogd voor kattenspeeltjes. Quote
SamanthaP Geplaatst: 16 mei 2017 Auteur Geplaatst: 16 mei 2017 Done! De katten zijn erg blij met de afgeknipte blaadjes Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.