roots Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Hi, ik ben nieuw op het forum en ik heb me zojuist voorgesteld. Vorige week heb ik 4 stekjes gekregen en deze heb ik met normale potgrond in een grote pot gezet.2 bladeren zijn echter rood gekleurd aan de uiteinden (zo kreeg ik ze), weten jullie wat dit is en hoe ik dit eventueel moet behandelen? Ik ben echt een beginner, dus elke tip is welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Lijkt zeer sterk op overbemesting. De eerste 4 weken geen bemesting geven, daarna met mondjesmaat.Aardbeien zijn zeer gevoelig aan teveel mest, je hebt zelf toch geen mest gegeven? Zo ja overvloedig water geven, de mest spoelt dan wel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roots Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Bedankt voor je antwoord ik ga je raad opvolgen. De stekjes komen van een grote kwekerij, ik heb ze alleen gepot in normale potgrond en water gegeven.Ik heb ze gekregen dus ben er blij mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Oei Ook overbemest hiero dus Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts