Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben Lieve, ik woon samen met enkele mensen (6), een meute deerhounds (10), enkele katten (2) en een toom kippen (7) in het prachtige Flobecq, Pays des Collines.

Wij bewonen een oud boerenhof, met een vrij grote tuin, met allerhande bomen.

In de tuin staat een kleine plastic kas.

Ik probeer enkele groenten zelf te kweken, maar ik slaag er niet erg goed in.

Ik kom dus hier op zoek naar nuttige tips om deze wildernis in goede banen te leiden.

Lieve

Foto's volgen.

Geplaatst:

Welkom en hopelijk kunnen we je helpen om wat meer opbrengst uit je tuin te genereren.

In ieder geval heb je hier genoeg leesvoer voor de komende winter. Gebruik ook vooral de zoekfunctie om bepaalde onderwerpen op te zoeken en oplossingen voor je problemen te vinden.

Geplaatst:

Dank jullie voor jullie welkom.

Om de puntjes op de i te zetten, ik heb 9 deerhounds, 1 magyar agar (hongaarse windhond) en er is ook Toube, border kruising.

Met de windhonden neem ik regelmatig deel aan jacht simulatie, vooral omdat zij dat leuk vinden.

De massa honden maken wel dat hen een gedeelte van de tuin ter beschikking staat.

Geplaatst:

Honden hebben veel ruimte nodig, fijn dat je nog ruimte overhoud om te tuinieren.

Een hartelijk welkom.

Ik heb 2 border collies en 3 katten en heb mijn groente in hogere bakken staan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...