Flup Geplaatst: 3 mei 2019 Geplaatst: 3 mei 2019 Ook met maar 6 aanmeldingen kan de doos prima starten. De bio-doos had in het begin ook niet veel aanmeldingen, maar dat komt vanzelf wel.Zelf investeren valt ook wel mee als je ook zelf zaden uit je moestuin oogst, lijkt mij. Het begin is het lastigste, maar ik zie het wel vol vertrouwen in.Top dat je even uitleg geeft, waarom het zo is gelopen. Quote
jasmin Geplaatst: 3 mei 2019 Auteur Geplaatst: 3 mei 2019 Het jaar daarvoor zaten we tussen de 20 en 30 mensen, dus dat was een groot verschil in enthousiasme. Anyway, misschien kan ik met Kruidenvrouwtje een afspraak maken dat ik de doos doorstuur? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 3 mei 2019 Geplaatst: 3 mei 2019 Lijkt me prima.Dan kan ik op gemakje uitzoeken/aanvullen en nog een ronde starten Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
geedee Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 hé die Jasmin Het is wel al mei nu. Misschien dan een nieuw topic 2019-2020 starten en die in het volgende zaaiseizoen doen rouleren Quote
Cupcakeje Geplaatst: 5 mei 2019 Geplaatst: 5 mei 2019 Ik wil ook wel meedoen aan een zaden doos lijkt mij leuk! Als 1 iemand te weinig heeft kunnen meerdere mensen daar misschien zaadjes in een envelop naar sturen en als ze dan die doos krijgen kunnen ze er gewoon wat extra uit pakken vanwege de hulp bij de opstart ? Of die krijgen de doos als eerste ofzo. Naja ik wil in iedergeval wel meteen zaadjes sturen als het nodig is Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 2 juni 2019 Geplaatst: 2 juni 2019 De doos is binnen!!En wat een doos. Mega veel zaden en owwwww Hier zit veel werk in en heel veel zal eerst een kiemtest moeten doorgaan.Natuurlijk kan er meer in (en vers) zal apart een draadje hiervoor starten.Zijn er nog mensen die behoefte hebben aan een najaars ronde? Of gewoon schone start in het voorjaar? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Een najaars/winterronde stel ik voor. Neem vooral je tijd. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 24 november 2019 Geplaatst: 24 november 2019 wanneer kan je inschrijven voor de nieuwe ronde Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ
Flup Geplaatst: 19 februari 2020 Geplaatst: 19 februari 2020 Wat mij betreft kan er wel een nieuwe ronde starten van de Blije Zadendoos. Of slaan we een jaar over? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 7 maart 2020 Geplaatst: 7 maart 2020 De zadendoos is dermate verouderd met zaden ruim voor 2015 Dat zelfs een kiemtest op diverse zaden niet werkte. Dacht dat ik dat ook al eerder op het forum gemeld had. De doos staat klaar om uitgegoten te worden tussen de veldvarkens Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Flup Geplaatst: 7 maart 2020 Geplaatst: 7 maart 2020 Kan er geen nieuwe doos worden opgestart? Mocht de oude garde daar geen tijd voor hebben, dan wil ik de coordinatie en het opstarten wel op mij nemen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.