Marco_D Geplaatst: 7 december 2016 Geplaatst: 7 december 2016 Hallo Iedereen, Mijn naam is Marco. 24 jaar woonachtig in Groningen. Ik werk bij een erg leuk bedrijf wat potgrond en plantenvoedingen maakt en produceert. Erg leuk, maar dat voor later! Naast mijn werk volg ik ook nog een avond studie. Om deze studie af te ronden moet ik een onderzoekje doen. Dit wil ik gaan doen over een nieuwe soort potgrond/compost die wij aan het ontwikkelen zijn. Via deze weg wou ik graag even peilen of er 20 mensen van dit forum openstaan voor een korte vragenlijst? Ik zal met mijn kennis en expertise die ik opgedaan heb in mijn werk zo veel mogelijk proberen te reageren op verschillende vragen op het forum! Erg bedankt voor het lezen, ik zie uit naar jullie reacties! Marco Quote www.cellmax.eu
Freya Geplaatst: 8 december 2016 Geplaatst: 8 december 2016 Hee Marco van Cellmax, wat zijn je vragen? Quote
Marco_D Geplaatst: 8 december 2016 Auteur Geplaatst: 8 december 2016 Hoi Freya Ik zal binnenkort een nieuwe post plaatsen met de vragen! Bedankt voor het welkom op dit forum! Marco Quote www.cellmax.eu
petersmit Geplaatst: 9 december 2016 Geplaatst: 9 december 2016 Welkom Marco! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
pippi Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 Welkom hier en netjes dat je je even voorstelt voor je met een onderzoek komt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.