Geplaatst: 14 maart 20178 j Auteur Nou die wil ik ook wel een proberen maar blijf ook nog even op zoek naar die van het plaatje
Geplaatst: 14 maart 20178 j Hey Angela, heb je toevallig nog een paar pink fir poters over? Voor de probeer?
Geplaatst: 20 maart 20178 j Auteur Ik kan nog oesterzwammen broed meebrengen als iemand interesse heeft?
Geplaatst: 21 maart 20178 j Auteur iemand nog interesse in een stuk citroen melisse? En ik heb nog een verrassingspakketje in de aanbieding, ruilen voor iets leuks
Geplaatst: 21 maart 20178 j Ik denk dat mijn citroenmelisse de winter niet gered heeft, dus heel graag een stukje.En ik ben dol op verassingen Hmm iets leuks, in wat voor richting zoek je iets leuks?
Geplaatst: 21 maart 20178 j Auteur citroenmelisse noteer ik voor je. En ja iets leuks kan van alles zijn natuurlijk Iets leuks/lekkers om mee te koken / wecken, ik ben chocohollic, colahollic, boekahollic, van de cavia's weet je, ik zoek nog wat zaadjes of plantjes daarvan maar die staan in mijn lijstje mocht je die hebben maar ga geen onkosten maken is voor de fun
Geplaatst: 24 maart 20178 j Ik heb van Bia twee tomaten "zluka kytice" gekregen waarom geven ze altijd van die onmogelijk namen? wil jij hier ook een van?
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Als je er een kunt missen graag!Hier zitten een paar dames die je dankbaar zullen zijn Hoeft ik alleen nog grote tomaten te zaaien.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Jah ik neem hem voor je mee... De goats weed heeft helaas de geest gegeven...ik heb nog een cabee rawit over...wil je die misschien?Het is echt heel dramatisch dit jaar
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Nee dank je ging me echt om die geit, hij schijnt apart te zijn om te zien.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Ik heb een paar dagen geleden nog een poging gedaan...als ze kiemen....zijn er een aantal voor jou...dus duimen maar
Geplaatst: 30 maart 20178 j Auteur En ter info ruilen kan nog tot woensdagavond 5 april en dan sluit ik de ruillijst!Dan kan ik donderdag alles klaar zetten. 30 maart 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 30 maart 20178 j Auteur Ik heb nog een hele boel plantjes in de tuin laag groeiend/bodembedekkend soort maar op een gegeven moment komt er een lange steel in en daar komen weer paarse klokjes aan. Naam weet ik zo niet meer Edit Campanula rapunculoides / akkerklokje
Geplaatst: 30 maart 20178 j Okee, dan mag je een klein polletje voor mij klaarzetten. De geiten pepers zijn inmiddels ontkiemd.....je krijgt twee zaailingen Die narcisjes zijn nu uitgebloeid denk ik....als je ze niet kwijt kunt, mogen ze hier de grond in...er staan nog een aantal in de wachtrij hier We gaan zaterdag even naar Bakkeveen "caviaopvang" ....eens kijken wat ik voor je kan regelen en neeeee ik neem geen levende have mee terug 30 maart 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 30 maart 20178 j Ik wil nog wel wat van dat lage paarse spul. Ik merk dat ik val op hoog spul, maar moet op de voorgrond ook nog wat....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.