Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Na zeker een jaar te hebben meegelezen en het halve forum te hebben doorgespit heb ik mij ook aangemeld om mee te kunnen praten.

Ik ben Karlijn, 21 jaar en heb, je raadt het al, een moestuin! Ik woon in een bovenwoning en werk daardoor in bakken en potten op het dakterras. De afgelopen 3 jaar vanalles geprobeerd maar komend jaar wil ik het serieuzer aanpakken. Als het goed is gaan we in maart verhuizen naar het huis ernaast, waarvan het dakterras 3x zo groot is.

Afgelopen jaar een aantal tomaten in makkelijke moestuinmix gekweekt en daar ben ik er over te spreken. Scheelt vooral met water geven. Komend jaar wil ik alleen nog maar die mix gaan gebruiken . Een bak staat al in de tuin van de buurman en daar heb ik 2 soorten knoflook in gepoot, tulpen en wat winter ui. Verder ben ik vanplan om weer vooral tomaten te kweken en paprika en pepers. Dit jaar ga ik ook voor het eerst meloenen proberen.

Op dit moment heb ik ook een aantal tomatenzaailingen staan als experimentje. Bij de Ikea had ik een groeilamp gekocht en kon absoluut niet wachten met hem te testen, haha. De zaailingen ga ik gebruiken om te oefenen met enten, aangezien ik dit jaar tomaten op aardappelen wil enten.

Het is volgens mij al een heel verhaal geworden. Als jullie vragen hebben beantwoord ik die graag! En als jullie het leuk vinden om wat fotos te zien, kan ik wel proberen of het mij lukt wat fotos van afgelopen jaar te plaatsen.

Groetjes,

Karlijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...