Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook nog gevraagd, niet woekerende vijverplanten die geschikt zijn voor een folievijver.

En aangeboden zaailingen tomaat en meloen. Er zijn er meer opgekomen dan verwacht

Geplaatst:

Nou dan wil Lie graag nog enkele extra emmers..voor al zijn buitenwerkzaamheden

En mag ik een tomaat Luguria?

Ik zie nog niks komen bij de Kiss me over the garden, wel al opgekomen en niet op het lijstje:

Malva wit, malva roze, hanekam, calendula pink surprise,.

Maar er is nog tijd..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb wel interesse in zo een tomaatje noire de crimee...

Ik heb net wat polletjes bonenkruid opgepot, ik zag dat je nog kruiden zocht, die kan ik voor je meenemen?

Geplaatst:

Appelvrouw staat genoteerd, ik zal nog even naar de bloeiers kijken. Ik vind het mooi als de uiteindelijke pol vrij compact blijft, dan is thuis ook goed uit te leggen dat het geen onkruid is....

Kim, staat genoteerd. Ik zal even op je lijstje kijken.

Angela heel graag! Ik heb 5m moeras te beplanten

Geplaatst:

Geen idee Ciska, hij komt uit de zadenenvelop zonder verder beschrijving, afkomst, datum of iets dergelijks. Ik heb deze winter de enveloppen uitgeplozen op oud en onbestendig zaad. Het meeste afgekeurde zaad is naar Jorienke gegaan voor de varkens, maar tomaat en peper niet. En aangezien ik nog lekker aan het prutsen ben heb ik dit onbestendige zaad ook maar gezaaid. Dus helaas niet meer info...

Geplaatst:

Zeker. De hanekam is dus goed opgekomen..de only the lonely nog niet. Ik heb altijd zaailingen in de kas maar dan pas in april. Als ik al een kleine zaailing heb neem ik het mee, anders het zaad en het zaad van de hanekam.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Zeker. De hanekam is dus goed opgekomen..de only the lonely nog niet. Ik heb altijd zaailingen in de kas maar dan pas in april. Als ik al een kleine zaailing heb neem ik het mee, anders het zaad en het zaad van de hanekam.

Prima! Ik wacht af

Geplaatst:

Super! Als alles goed gaat en alle plantjes hier goed aan gaan slaan heb ik deze zomer een mooie kruidentuin voor mijn kas! Ik kan de geuren al bijna ruiken

Geplaatst:

Heyhey, heb je toevallig nog een super Roma vf tomaatje over? Ik kwam er achter dat ik helemaal geen romaatjes heb

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...