appelvrouw Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Is goed maar je mag nog wel wat meer uitkiezen hoor! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Geplaatst: 8 maart 2017 Dankjewel, maar hiermee ben ik al heel blij Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Mooi! Omdat het zaad al een paar jaar oud is doe ik even een kiemtest om zeker te weten dat het zaad nog goed is! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 10 maart 2017 Auteur Geplaatst: 10 maart 2017 Ik heb vandaag een stapel emmers meegenomen van mijn werk dus heb er nog genoeg te geef/te ruil voor de liefhebber. Quote
SuusP Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Zou graag een stel emmers van je overnemen, komen altijd goed van pas! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Wortel Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 Prima SuusP, hoeveel zou je er willen? Quote
SuusP Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Wil niet te hebberig zijn, maar een stuk of zes? Of, hoeveel je er wilt en kunt missen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 6 is prima, ik zet ze in mijn lijstje. Quote
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Ook nog gevraagd, niet woekerende vijverplanten die geschikt zijn voor een folievijver. En aangeboden zaailingen tomaat en meloen. Er zijn er meer opgekomen dan verwacht Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Nou dan wil Lie graag nog enkele extra emmers..voor al zijn buitenwerkzaamheden En mag ik een tomaat Luguria? Ik zie nog niks komen bij de Kiss me over the garden, wel al opgekomen en niet op het lijstje:Malva wit, malva roze, hanekam, calendula pink surprise,.Maar er is nog tijd.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Ik heb wel interesse in zo een tomaatje noire de crimee... Ik heb net wat polletjes bonenkruid opgepot, ik zag dat je nog kruiden zocht, die kan ik voor je meenemen? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Ik heb die iris vijverplant op mijn lijstje staan als je daar een stukje van wilt?Hij word uiteindelijk wel groter dus af en toe stukje eraf halen zal op den duur wel nodig zijn. Quote
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Appelvrouw staat genoteerd, ik zal nog even naar de bloeiers kijken. Ik vind het mooi als de uiteindelijke pol vrij compact blijft, dan is thuis ook goed uit te leggen dat het geen onkruid is.... Kim, staat genoteerd. Ik zal even op je lijstje kijken. Angela heel graag! Ik heb 5m moeras te beplanten Quote
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Appelvrouw, ik vind de hanekam wel erg mooi en de Siertabak Only the Lonely. Kan dat? Quote
Ciska Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Wat voor een peper had je gezaaid? Een cayenne soort? Quote
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Geen idee Ciska, hij komt uit de zadenenvelop zonder verder beschrijving, afkomst, datum of iets dergelijks. Ik heb deze winter de enveloppen uitgeplozen op oud en onbestendig zaad. Het meeste afgekeurde zaad is naar Jorienke gegaan voor de varkens, maar tomaat en peper niet. En aangezien ik nog lekker aan het prutsen ben heb ik dit onbestendige zaad ook maar gezaaid. Dus helaas niet meer info... Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Zeker. De hanekam is dus goed opgekomen..de only the lonely nog niet. Ik heb altijd zaailingen in de kas maar dan pas in april. Als ik al een kleine zaailing heb neem ik het mee, anders het zaad en het zaad van de hanekam. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Ik wil die peper wel proberen....ik waag het erop Quote
Wortel Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Geplaatst: 15 maart 2017 Zeker. De hanekam is dus goed opgekomen..de only the lonely nog niet. Ik heb altijd zaailingen in de kas maar dan pas in april. Als ik al een kleine zaailing heb neem ik het mee, anders het zaad en het zaad van de hanekam. Prima! Ik wacht af Quote
Ciska Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Trouwens de Franse dragon heb ik voor je opgepot, er zaten wortels aan... Quote
Wortel Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Geplaatst: 15 maart 2017 Super! Als alles goed gaat en alle plantjes hier goed aan gaan slaan heb ik deze zomer een mooie kruidentuin voor mijn kas! Ik kan de geuren al bijna ruiken Quote
Wortel Geplaatst: 18 maart 2017 Auteur Geplaatst: 18 maart 2017 Nog te geef/ ruil groot stuk waterlelie. Naam onbekend. Wordt wel groot, bloeit rijkelijk en is roze. Quote
Kim Geplaatst: 21 maart 2017 Geplaatst: 21 maart 2017 Heyhey, heb je toevallig nog een super Roma vf tomaatje over? Ik kwam er achter dat ik helemaal geen romaatjes heb Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.