Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Nu weet ik even niet meer welke ik nu net verstuurd heb maar ik vond hem ook al karig. Ik heb er niks meer uitgehaald. Al had ik ook niks leuks om toe te voegen wat er nog niet in zat.

Jups, dat is dezelfde als naar Niika is gegaan.

Volgend jaar vast beter!

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Enveloppe B is hier gisteren ontvangen. Was lastig netjes open te krijgen. Dat is wel gelukt maar wel een tip voor de mensen na mij. Ik ben ziek dus hij gaat per post door naar de volgende, anders had ik hem gebracht. Mellie ik pb je.

Geplaatst:
Annvisse zou je mij een pb willen sturen met je gegevens?
Heb van Annevisse ook nog geen adresgegevens ontvangen.

Heb je wel zelf een pb gestuurd naar Annvissse? Want mijn ervaring is dat ik zelf ook niet altijd een melding krijg van berichten in het topic, dus misschien is je bericht hier nog niet gelezen?

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:
Annvisse zou je mij een pb willen sturen met je gegevens?
Heb van Annevisse ook nog geen adresgegevens ontvangen.

Heb je wel zelf een pb gestuurd naar Annvissse? Want mijn ervaring is dat ik zelf ook niet altijd een melding krijg van berichten in het topic, dus misschien is je bericht hier nog niet gelezen?

Jazeker op 25 september.9.00 uur

Geplaatst:

Ok, dan is het goed

Zoals je het schreef leek het mij dat je het alleen hier had gevraagd.

Maar als je van Pieter bericht hebt dat hij hem heeft doorgestuurd en nog geen reactie hebt, de envelop naar de volgende op de lijst sturen. Dat is volgens mij tenminste de regel, om te voorkomen dat er vertraging ontstaat. Is per slot van rekening al meer dan een week geen reactie. (correct me if I'm wrong)

Oudholland

Geplaatst:

Ik ontving inderdaad op 25 september bericht van Pieter dan hij de envelop ontvangen had en wachtte op reactie van Nausada. Dus de envelop zal of nog bij Pieter zijn, of inmiddels onderweg. Ik hoop op t laatste!

Geplaatst:

Nasuada, heb je de envelop al binnen en heb je al reactie van de volgende zodat hij weer verder is of kan? Want het blijft akelig stil rondom de envelop...

Oudholland

Geplaatst:

Mag ik een adviesje? Ik heb op 4 oktober Tanja65 een PB gestuurd, en omdat ik niets hoorde, Rabarber op 9 oktober. De laatste in de lijst is Wortel.

Zal ik, omdat het toch het einde van het jaar is, nog even wachten, of toch door naar Wortel?

Geplaatst:
Mag ik een adviesje? Ik heb op 4 oktober Tanja65 een PB gestuurd, en omdat ik niets hoorde, Rabarber op 9 oktober. De laatste in de lijst is Wortel.

Zal ik, omdat het toch het einde van het jaar is, nog even wachten, of toch door naar Wortel?

Ik zou 'm doorsturen naar Wortel. Beide dames zijn al vrij lang (2 okt en 9 okt) niet meer op het forum geweest, dus tja.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...