Jump to content

Zadenenvelop Nederland 2017

Recommended Posts

Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereiken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen.

Uhh nu weet ik dus niet of ik het fout heb maar iets gaat er mis. Ik heb hier envelop A liggen. Die ik dus naar Rabarber zou moeten sturen. Alleen reageert die idd niet. En als ik in de beginpost kijk heb jij Envelop B als laatste gehad Tanja, en zou hij dus naar Marloes in Purmerend moeten.

Nu maar hopen dat je hem nog niet verstuurd hebt, maar goed Envelop A, iig de gene die ik hier heb liggen is dus ook nog niet onderweg.

Leuk dat we weer beginnen! Ik wacht nog op de envelop, zodra die binnen is gaat ie door naar de volgende

Heb je envelop C al binnen? Want het blijft erg stil vanuit Thijs206, nog geen bericht hier dat'ie 'm heeft verstuurd...

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereiken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen.

Uhh nu weet ik dus niet of ik het fout heb maar iets gaat er mis. Ik heb hier envelop A liggen. Die ik dus naar Rabarber zou moeten sturen. Alleen reageert die idd niet. En als ik in de beginpost kijk heb jij Envelop B als laatste gehad Tanja, en zou hij dus naar Marloes in Purmerend moeten.

Nu maar hopen dat je hem nog niet verstuurd hebt, maar goed Envelop A, iig de gene die ik hier heb liggen is dus ook nog niet onderweg.

Het is maae goed dat Rabarber niet reageerde want inderdaad, ik had dit verkeerd begrepen en had anders zomaar de vlop verkeerd gestuurd. Ik zal hem naar marloes sturen en jij kunt de vlop beter naar niika sturen want rabarber reageert nog steeds niet. HQ zadenenvelop trouwens ook niet, maar die vraag is inmiddels beantwoord dus ik ha dat bericht wissen. En ik ga Marloes PB doen, dank je.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

hmmm, de hoeveelheid vond ik ook wel meevallen. Envelop was voor ongeveer de helft gevuld, bij andere enveloppen moest ik altijd passen en meten om er alles in te krijgen. Maar dat was ook niet altijd handig, ik heb wel eens gedoe gehad met t versturen. Dan vonden ze de envelop te vol om als brievenbus pakket te verzenden. Dus misschien is een legere envelop wel beter?

Is envelop c inmiddels wel aangekomen?