Geplaatst: 23 januari 20178 j Hai hai,Ik ben sinds 2 jaar helemaal gek van moestuinieren. Ik heb enorm veel geleerd en hou ook een blog bij met alle avonturen.Ik kom hier omdat het gezellig is als je dezelfde liefde voor iets deelt Mochten mensen Instagramn gebruiken, mijn naam is plantaardiger, hoe meer moestuinierders hoe beter! Ik heb zelf stukje grond bij de urbanfarm, in Hilversum en daar verbouw ik alleen biologische groenten en fruitsoorten. Met veel plezier. was het maar al weer zomer! Groetjes Natascha(plantaardiger.nl) Voor heerlijke recepten en leuke moestuin tips, ga naar mijn website http://www.plantaardiger.nl
Geplaatst: 23 januari 20178 j Welkom Natascha. Jaaaaa, was het maar weer zomer! Of in elk geval lente Leuk dat je ook blogt, ik ga kijken!
Geplaatst: 24 januari 20178 j Welkom! Je website krijg ik niet geopend. Chrome zegt dat de verbinding onveilig is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.