sannegrootenboer Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Ik wil een kruidentuin aan gaan leggen en vraag me af of jullie nog kruiden zaad "over" hebben wat ik over kan nemen?Ik hoor het graag van jullie. GroetjesSandra Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Dag Sanne. Misschien een leuk idee jezelf ook even voor te stellen in het 'voorstel-topic': voordeur-f6.html Sowieso vergroot dat wel wat je kans, dat er iemand op een zaad-vraag reageert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannegrootenboer Posted February 5, 2017 Author Share Posted February 5, 2017 Dag Sanne. Misschien een leuk idee jezelf ook even voor te stellen in het 'voorstel-topic': voordeur-f6.html Sowieso vergroot dat wel wat je kans, dat er iemand op een zaad-vraag reageert. Gedaan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Zelf zaden kopen is makkelijker en goedkoper ook. Bij de Aldi heb je bijvoorbeeld elk jaar een aanbieding dat je heel veel soorten groenten en kruidenzaden kunt kopen voor zo'n 15 cent per verpakking. Dat is goedkoper dan zaden van een ander over te nemen + de verzendkosten te betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 en deze week bij de lidl Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts