annaelizabeth Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Ik kijk al een tijdje rond op dit forum, en stel mij nu toch maar even voor...Volkstuinder nabij Amsterdam, grootmoeder van 7 kleinkinderen, ooit schapenboer geweest, met toen een grote moestuin.Op de tuin dus ook veel ruimte nodig voor spelende kinderen en mee-eters.De voorraden van aardappels tot ingemaakte tomaten gaan er dus snel doorheen, zodat we sinds vorige week op de aardperen en de droogbonen zijn aangewezen.Verder passen nuttige handwerken, broodbakken en dergelijke in het profiel.Tja die tomatenwedstrijd... Quote
Bit Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 welkom. Is geen moeten he ? Die tomatenwedstrijd. Ik doe zelf ook niet mee, hoe lastig dat ook is Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Welkom hier Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 welkom om eerlijk te zijn, ik ben niet zo van de wedstrijden, op onze eigen tuinclub doe ik ook niet altijd serieus mee...alleen als ik per ongeluk iets groots en/of zwaars heb dat ook nog lekker voor me is (wél: tomaat, pastinaak, kool, niet: reuzepompoen, reuzenui, prei) en wat die commercie betreft: ik ben heel blij met de tips etc. van/voor goede aanbieders en zoals bit daar terecht schrijft: het wordt goed gemodereerd (op 318014 berichten!!!!!) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.