reina Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Ik heb weinig om aan te bieden, maar ik zal wat extra zaaien om mee te nemen van de Regenboogsnijbiet, die zaai ik voor het eerst.en misschien komt er een tomatenplantje mee, alles wat teveel is neem ik mee voor de plantjes tafel Ik ben nog op zoek naar een lekkere (snack?)komkommer. heeft iemand zaad voor me? Ik heb zelf eerder wel gekocht, ik weet niet meer ras of soort, maar die was niet lekker en leverde niet veel op. en courgette zaad is ook welkom. Die heb ik wel maar andere soortjes vind ik wel leuk. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Wat vond je niet lekker aan de komkommer? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Ik teel al een paar jaar een wat kleinere komkommer (Marketmore 70), het is geen snackvariant. Maar hij is wel lekker, en ik kan wel wat zaadjes missen als je wilt? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
reina Geplaatst: 15 februari 2017 Auteur Geplaatst: 15 februari 2017 @Jorieke, graag, het hoeft niet perse snackkomkommer te zijn dus dat is prima. @angela, Ik vind het lastig omschrijven maar de textuur van de komkommer was mij vreemd en gewoon niet lekker. Mijn huisgenoten dachten er ook zo over, dus het lag niet alleen aan mij Quote
balkontuinder Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Ik heb wel wat courgettezaden over. Deze zal ik voor je meenemen. Hoeveel wil je er? Quote
reina Geplaatst: 16 februari 2017 Auteur Geplaatst: 16 februari 2017 4 zaden is al genoeg hoor, dan kan er nog eentje niet ontkiemen of mislukken. Voor meer heb ik geen ruimte. Dank, verheug me al op het zaaien Quote
Ciska Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Erg bescheiden lijstje.... Heb je echt geen wensen meer? Kruiden? Vaste planten/bloemen of andere dingen? Quote
reina Geplaatst: 16 februari 2017 Auteur Geplaatst: 16 februari 2017 Wensen genoeg, maar dan moet ik eerst een groter stuk grond hebben. Mijn tuintje puilt werkelijk uit zijn voegen. als ik iets wil planten, moet ik eerst er iets uit halen. Net zoals met kleding in kledingkasten Ik kijk heel bewust niet naar alles wat wordt aangeboden, veel te verleidelijk, want ik wil dan alles wel Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Een paar kleurtjes van de snijbiet zou ik wel graag willen. Vooral rood en geel en roze. Misschien kan je toch iets op mijn lijstje vinden? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
reina Geplaatst: 18 februari 2017 Auteur Geplaatst: 18 februari 2017 Appelvrouw, ik neem de snijbiet voor je mee, als het goed is, is het alle kleurtjes in een plant Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Top ik ben benieuwd! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.