Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb weinig om aan te bieden, maar ik zal wat extra zaaien om mee te nemen van de Regenboogsnijbiet, die zaai ik voor het eerst.

en misschien komt er een tomatenplantje mee, alles wat teveel is neem ik mee voor de plantjes tafel

Ik ben nog op zoek naar een lekkere (snack?)komkommer. heeft iemand zaad voor me? Ik heb zelf eerder wel gekocht, ik weet niet meer ras of soort, maar die was niet lekker en leverde niet veel op.

en courgette zaad is ook welkom. Die heb ik wel maar andere soortjes vind ik wel leuk.

Geplaatst:

@Jorieke, graag, het hoeft niet perse snackkomkommer te zijn dus dat is prima.

@angela, Ik vind het lastig omschrijven maar de textuur van de komkommer was mij vreemd en gewoon niet lekker. Mijn huisgenoten dachten er ook zo over, dus het lag niet alleen aan mij

Geplaatst:

4 zaden is al genoeg hoor, dan kan er nog eentje niet ontkiemen of mislukken. Voor meer heb ik geen ruimte.

Dank, verheug me al op het zaaien

Geplaatst:

Wensen genoeg, maar dan moet ik eerst een groter stuk grond hebben. Mijn tuintje puilt werkelijk uit zijn voegen. als ik iets wil planten, moet ik eerst er iets uit halen. Net zoals met kleding in kledingkasten

Ik kijk heel bewust niet naar alles wat wordt aangeboden, veel te verleidelijk, want ik wil dan alles wel

Geplaatst:

Een paar kleurtjes van de snijbiet zou ik wel graag willen. Vooral rood en geel en roze. Misschien kan je toch iets op mijn lijstje vinden?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...