Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Goedemiddag!

Kan ik iemand blij maken met een volwassen kiwi? De plant is ongeveer 5-6 groot een jaar of 7 oud. ik heb een aantal uitlopers vorig seizoen gesnoeid omdat ie echt te groot werd. Ik weet alleen niet of t een mannetje of vrouwtje is, we hebben wel bloemen gehad maar geen vruchten. Ophalen in de regio Breda.

Interesse? Stuur een pb!

Geplaatst:

Wel interesse maar om even naar Breda te rijden....

Geplaatst:

De leeftijd klopt wanneer je afgelopen jaar voor het eerst bloei hebt gehad. Als het naast de deur lag en ik meer ervaring zou hebben met enten.. tja dan graag. Maar misschien dat ik iemand anders op het idee breng: het uitstekende wortelstelsel van deze kiwi (mogelijk een steriel exemplaar van Jenny, is de meest verkochte kiwi en ZOU zelfbestuivend zijn, maar dat valt vaak tegen) kan je goed herbestemmen als basis van een supersterke en op maat gemaakte kiwibes (Actinidia Arguta). Zelf heb ik genoeg enthout van zowel mannelijke als vrouwelijke kiwibessen. Wanneer je dan ook een vertakking van de kiwi laat overblijven heb je misschien ook nog stuifmeel. Wat supergrote bessen oplevert (mannelijk kiwi bestuift vrouwelijke kiwibes).

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

Nog steeds niemand die ik kan verblijden met een kiwi? Dan gaat ie binnenkort de hakselaar in...

Geplaatst:

Je komt toevallig niet binnenkort in de buurt van Den Bosch?

Geplaatst:
  • Auteur

Nee, den Bosch is voor mij niet echt in de buurt.

Geplaatst:

Hoi Samantha, ik heb wel interesse. Zou hij in de achterbak van een personenauto te vervoeren zijn?

Geplaatst:
  • Auteur

Hmmm, misschien als we m eerst flink terugsnoeien wel. Ik weet alleen niet hoe groot de wortelkluit zal zijn. Hij staat nog in de volle grond.

Geplaatst:
  • Auteur

Update: ik heb het kaartje van de kiwi ontdekt. Het is een actinidia deliciosa Hayward.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.