Marjolein23 Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 Heb zojuist deze ui "gevonden" in de kast.. Hij was een beetje verdwaald . hahah Kan ik hier nog iets mee? In mijn moestuin planten of gewoon weggooien? Alvast bedankt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 Kijk eens hier: uitgelopen-uien-poten-t1185.html? Je kunt het loof + witte gedeelte als lente-ui eten. Of hem poten voor de mooie bloei, en voor de oogst van zaden die je daarna weer als kiemgroente kan gebruiken (dat wil ik dit jaar doen met uien die helaas doorschieten). Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 (aangepast) Als je deze ui in de tuin zet dan gaat ie dit jaar mooi bloeien.Je kan 'm ook in pot zetten en als het loof dan wat hoger is kun je dat oogsten en opeten. Edit: tegelijk met Jorieke geplaatst... 19 februari 2017 aangepast door Gast Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.