Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Olijf is fruit denk??

Vandaag zag ik weer zo'n verpakking met 2 potjes en zaadjes. Olijf + basilicum... Leek me wel grappig om die olijf is te proberen. Wellicht is het de meest slechte soort, en als je t echt serieus wilt aanpakken kan je denk beter zaadjes via internet bestellen maar ok.

Iemand ervaring met het zaaien? Kwam ergens de info tegen dat je het , het zelfde moet behandelen als abrikoos zaadjes.

Geplaatst:
Olijf is fruit denk??

Vandaag zag ik weer zo'n verpakking met 2 potjes en zaadjes. Olijf + basilicum... Leek me wel grappig om die olijf is te proberen. Wellicht is het de meest slechte soort, en als je t echt serieus wilt aanpakken kan je denk beter zaadjes via internet bestellen maar ok.

Iemand ervaring met het zaaien? Kwam ergens de info tegen dat je het , het zelfde moet behandelen als abrikoos zaadjes.

Dan moet je wel heel veel geduld hebben voor je een beetje een boompje hebt. En dan moet je nog maar afwachten wat er aan komt. Om te proberen is het wel leuk, maar als je echt een boompje wilt voor de olijven zou ik een veredelde soort kopen. Ze zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer tenzij je meteen een dikke stam wilt.

Volg de gebeurtenissen op de kwekerij/imkerij http://bessenkwekerij.com/

Van de bijenwas maken we zelf kaarsen: http://www.bijenwaskaarsen.nl/

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.