Geplaatst: 5 maart 20179 j Heeft iemand ervaring met de woelvork van Moestuinweetjes of die van Bol.comIk wil er een bestellen maar aangezien ik het product niet in het echt kan zien ben ik op zoek naar ervaringen.
Geplaatst: 6 maart 20179 j gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 6 maart 20179 j Die is toch niet van Bol. of moestuinweetjes? ik vond dezelfde bij bol.comdoe even het linkje van bol.com met de woelvork die je bedoeld, dat voorkomt dit soort misverstanden gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 6 maart 20179 j Ik heb er recent eentje gekocht in een lokaal tuincentrum van het merk Pollet. Werkt goed op mijn redelijk zanderige grond. Ook als er wat onkruid op staat. Heb er ook andere in mijn handen gehad, maar had bedenkingen bij de vormgeving daarvan (bv. bij de horizontale bar bovenaan of halverwege, waardoor je achteruit moet stappen als je de woelvork naar beneden duwt - bij de mijne kan je gewoon ter plaatse blijven staan terwijl je duwt). De horizontale handvaten vind ik ook wel fijn. Een minpuntje is misschien dat niet alle tanden even lang zijn op deze vork. Al heeft dat misschien ook wel zijn reden. Ik zou eerlijk gezegd wel eens willen proberen wat het verschil is met een dubbele woelvork, die ook horizontaal tanden heeft en de grond daardoor misschien nog fijner maakt. Al lijkt dat dan alweer een stukje zwaarder.
Geplaatst: 7 maart 20179 j Ik heb deze, bevalt goed bij ons op de klei!http://blogimages.bloggen.be/appeljam/696249-9ae5e59243079529d551a4e087177cc7.jpg We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.