Deborah82 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Wij hebben ons moestuintje ook compleet. Daarnaast hebben we een hoop extra. Kunnen we snel alles gaan zaaien! Andere mensen sparen ook voor ons mee. Dus dat scheelt een hoop. Heb er denk ik een stuk of 100 in huis liggen! De Moestuintjes die we niet gebruiken, kunnen we dan in de schoolmoestuin plaatsen. Quote
Sophie78 Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 Bij ons staat er al wat in grote potten, de cherrytomaat, peultjes, cavolo nero en spinazie staan lekker buiten! Ik houd ze 's avonds nog wel binnen i.v.m. nachtvorst. Oja en wij hebben nu ook rode biet, wortel en kaneel-basilicum. Daar is echter nog niet veel leven in te vinden. Quote
Liekie Geplaatst: 28 mei 2017 Geplaatst: 28 mei 2017 Weet iemand of de ah moestuintje tomaat een struik- of stamtomaat is? Of eigenlijk is mijn vraag: moet ik dieven? Quote
RobN Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Ik heb net 96 moestuintjes gekregen, even sorteren en in zakjes zakjes doen. Die potjes kan je daar een enkel plantje in laten staan en uitzetten in de volle grond ? Quote Onkruidmanager 1.0
Luig81 Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Ja dat kan Maar zeker niet meer dan 1 plantje per potjeEn het potje is niet nodig voor bijvoorbeeld wortel, bietjes of tuinkers Quote
RobN Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 nee klopt die gaan er ook zeker niet in.Ik heb ze afgelopen keer niet echt gebruikt maar voor een peultje ofzo,Zat opmerkelijk in sommige potjes 2 en zelfs bij de tijm wel 5 papiertjes in 1 zon moestuintje. Quote Onkruidmanager 1.0
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.