Cupcakeje Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Hallo allemaal! Na denk bijna twee jaar radio stilte ben ik weer terug. Na een hele drukke en vervelende tijd achter de rug, zijn wij eindelijk verhuisd en is het weer wat rustiger. Sommige kennen mij misschien nog voor andere zal ik mij weer even voorstellen. Ik ben Denise 27 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend en een hond. Sinds 8 weken wonen wij in siebengewald. In het oude huis had ik een moestuintje in de achtertuin en dat wil ik hier graag weer. Ik heb nog wat planten van mijn vorige tuin mee kunnen nemen ( onder andere de pruimenboom ) en heb al een stukje grond uitgekozen. Het wordt tot nu toe 12 vierkante meter en het ligt de hele dag in de zon. Op een klein randje bij de muur na niet. Het is nu nog grasveld dus ik ben vooral aan het uitzoeken hoe ik dat kleine stukje nu het beste kan indelen. Zoveel mogelijk oogst met zo min mogelijk werk en wel mooi en praktisch. Ik verdiep mij momenteel een beetje in de perma cultuur naar snap het nog niet En mijn vriend is meer van de strakke en nette rijtjes terwijl ik meer ben van de natuur zijn gang laten gaan. En het is het stukje naast de buren dus de fruitstruiken mogen niet te veel overlast veroorzaken. Vooral nog veel aan het plannen dus. Nu ik de tuin toch opnieuw kan indelen wil ik het ook graag goed doen. Ik zal hier dus weer meer te vinden zijn en misschien waag ik mij wel weer aan het bijhouden van een eigen blogje hier op het forum. Tot die tijd ben ik vooral veel aan het lezen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Hee, welkom terug Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cheela1982 Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Welkom terug Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Cupcakeje Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Geplaatst: 28 maart 2017 ha ! welkom terug !Bedankt , wat leuk dat je nog hier bent bit ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.