Rabarber Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 (edited) Op de valreep besloten om ook naar de MTFD te komen. In de aanbieding (geven/ruilen), wegens iets te enthousiast gezaaid : Cayennepeper (2x) (2 voor appelvrouw, 2x ciska)Paprika Yolo Wonder (2x) (1 voor kim)Sweet Banana (3x) (1 voor kim, 1 voor SuusP)Aubergine Lange Violette (2x)Aubergine White Eggs (1x) (1 voor kim)Aubergine Calliope (=op) (1 voor kim)Aubergine Listada de Gandia (1x)Aubergine Black Beauty (= op) (2 voor ciska)Koolrabi blauw (2x)Savooiekool Winterkonig (veel)Spitskool Express (veel) (suusP 6x)Bloemkool violetto di sicilia (2x) (2 voor kim) Nieuwe gripzakjes, prima maatje voor zaden. Daarnaast kan ik ook stekken van braam (zwarte bosbraam) meebrengen voor de liefhebber. Die groeit hier genoeg [WHITE SMILING FACE]. Waar maak je me blij mee:- lavendelplantjes- bloeiende bodembedekker, geschikt voor zonnig plekje- aardbeienstekjes- siererwt- passiebloem- lage roos- druif- zaad van geurende bloemen Edited April 1, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela († maart 2025) Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Ik heb nog aardbei plantjes die weg mogen onbekend ras.en ik heb nog een lavendel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Ik wil wel graag enkele cayenne pepers.Van je vraaglijst heb ik niet zo een twee drie iets,maar op mijn aanbod lijst vind je misschien iets wat je leuk lijkt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 (edited) Wat voor aardbeitjes zoek je? Ik heb hier een naamloze junidrager, wat frauwe mieze schindler en wss nog een paar ostaras... heb je daar wat aan? Ik heb wel interesse in een yolo wonder, een sweet banana en een aubergine Calliope en white eggs in dien mogelijk . Edit: heb ook siererwt zaad voor je Edited April 1, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Ik heb nog aardbei plantjes die weg mogen onbekend ras.en ik heb nog een lavendel Helemaal leuk Angela! Zie je iets bij m'n lijstje waar jij blij van wordt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela († maart 2025) Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Is wel goed hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Ik wil wel graag enkele cayenne pepers.Van je vraaglijst heb ik niet zo een twee drie iets,maar op mijn aanbod lijst vind je misschien iets wat je leuk lijkt. Prima Appelvrouw ik hou er 2 voor je apart. Ik heb je lijstje bekeken. Ruilen tegen dropplant?Ik heb Texla's pootaardappels, die liggen voor te kiemen. Zullen we er 10 ruilen met de Rosabella's? Ik heb ook nog Anais in de voorkiem, interesse om te ruilen tegen de andere aardappel in je topic (ben ff naam kwijt)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Is wel goed hoor. Lief! Misschien heb ik einde week nog eitjes, als dat zo is neem ik mee voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Sorry je hebt precies uitgezocht wat op is..de aardappelen zijn geruild en ik heb genoeg texla nu. Er staat een streep door. Beide drop planten zijn ook vergeven. Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Sorry je hebt precies uitgezocht wat op is..de aardappelen zijn geruild en ik heb genoeg texla nu. Er staat een streep door. Beide drop planten zijn ook vergeven. Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb. Ah, kwartje valt, oeps. Daar staan die haakje+s voor. Iets met weergave in m'n app denk ik, haha. Ik neem de pepers iig voor je mee . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Wat voor aardbeitjes zoek je? Ik heb hier een naamloze junidrager, wat frauwe mieze schindler en wss nog een paar ostaras... heb je daar wat aan? Ik heb wel interesse in een yolo wonder, een sweet banana en een aubergine Calliope en white eggs in dien mogelijk . Edit: heb ook siererwt zaad voor je en nog een edit: zoek je lage of hoge siererwten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Wat voor aardbeitjes zoek je? Ik heb hier een naamloze junidrager, wat frauwe mieze schindler en wss nog een paar ostaras... heb je daar wat aan? Ik heb wel interesse in een yolo wonder, een sweet banana en een aubergine Calliope en white eggs in dien mogelijk . Edit: heb ook siererwt zaad voor je en nog een edit: zoek je lage of hoge siererwten? Soort aardbei maakt niet uit, ik wil een assortiveldje aanleggen. Siererwten komen langs een gaashekwerk, hoge zijn t daarvoor t handigst al vind ik voor lage vast ook wel een plekje. Ik zet een yolo wonder, sweet banana, calliope en white eggs voor je apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Okido, zet ik een mix van de aardbeitjes die ik heb bij elkaar voor je . Heb zowel de lage als de hoge siererwt zag ik dus kan ook van beide wat meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 1, 2017 Author Share Posted April 1, 2017 Okido, zet ik een mix van de aardbeitjes die ik heb bij elkaar voor je . Heb zowel de lage als de hoge siererwt zag ik dus kan ook van beide wat meenemen. Tof! Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted April 1, 2017 Share Posted April 1, 2017 Qua bodembekker kan ik wat maagdenpalm (blauwbloeiend) of penningkruid voor je meenemen. Ik heb ook zaad van nachtflox Zaluzianskya capensis, die lekker geurt.Graag een Sweet Banana en wat spitskool (kan je er iets van 4-6 missen? Die van mij zijn niet goed opgekomen) Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Mag ik een paar cayenne peper van je? Ik heb voor jou wel wat aardbeien in de aanbieding, darselect of korona ...moet ik straks even kijken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 2, 2017 Author Share Posted April 2, 2017 Qua bodembekker kan ik wat maagdenpalm (blauwbloeiend) of penningkruid voor je meenemen. Ik heb ook zaad van nachtflox Zaluzianskya capensis, die lekker geurt.Graag een Sweet Banana en wat spitskool (kan je er iets van 4-6 missen? Die van mij zijn niet goed opgekomen) Maagdenpalm en nachtflox, graag! Ik zet een sweet banana en spitskool voor je apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 2, 2017 Author Share Posted April 2, 2017 Mag ik een paar cayenne peper van je? Ik heb voor jou wel wat aardbeien in de aanbieding, darselect of korona ...moet ik straks even kijken.. Prima, ik zet er 2 apart voor je. Aardbeien zijn welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Ow, heb je toevallig nog 1 of 2 van die paarse bloemkooltjes over? Die zou ik heel graag es proberen.. Voor de kleur op ons bordjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 3, 2017 Author Share Posted April 3, 2017 Ow, heb je toevallig nog 1 of 2 van die paarse bloemkooltjes over? Die zou ik heel graag es proberen.. Voor de kleur op ons bordjes Oke, zet ik apart voor je. Zijn nog kleine plantjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb.Drop plant zaailingen zitten in een potje voor je! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 De aardbeien zijn: korona (3x) daroyal (3x) . Ik heb ook nog aardbei gariquette (3x) in de aanbieding wil je die ook? Als je nog aubergines over hebt (black beauty) dan heb ik daar eventueel wel belangstelling voor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 3, 2017 Author Share Posted April 3, 2017 De aardbeien zijn: korona (3x) daroyal (3x) . Ik heb ook nog aardbei gariquette (3x) in de aanbieding wil je die ook? Als je nog aubergines over hebt (black beauty) dan heb ik daar eventueel wel belangstelling voor... Aardbeien, graag! Ik zet twee black beauty's voor je apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 ik zet de guarigette voor je apart. De aardbeien zitten met zijn 3 en gezellig bijelkaar in een potje Bedankt voor de aubergines....die willen bij mij niet ontkiemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabarber Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb.Drop plant zaailingen zitten in een potje voor je! Cayennepeper staan klaar voor transport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts