Jump to content

Rabarbers ruillijstje

Rabarber

Recommended Posts

Op de valreep besloten om ook naar de MTFD te komen.

In de aanbieding (geven/ruilen), wegens iets te enthousiast gezaaid :

Cayennepeper (2x) (2 voor appelvrouw, 2x ciska)

Paprika Yolo Wonder (2x) (1 voor kim)

Sweet Banana (3x) (1 voor kim, 1 voor SuusP)

Aubergine Lange Violette (2x)

Aubergine White Eggs (1x) (1 voor kim)

Aubergine Calliope (=op) (1 voor kim)

Aubergine Listada de Gandia (1x)

Aubergine Black Beauty (= op) (2 voor ciska)

Koolrabi blauw (2x)

Savooiekool Winterkonig (veel)

Spitskool Express (veel) (suusP 6x)

Bloemkool violetto di sicilia (2x) (2 voor kim)

Nieuwe gripzakjes, prima maatje voor zaden.

Daarnaast kan ik ook stekken van braam (zwarte bosbraam) meebrengen voor de liefhebber. Die groeit hier genoeg [WHITE SMILING FACE].

Waar maak je me blij mee:

- lavendelplantjes

- bloeiende bodembedekker, geschikt voor zonnig plekje

- aardbeienstekjes

- siererwt

- passiebloem

- lage roos

- druif

- zaad van geurende bloemen

Edited by Guest

Wat voor aardbeitjes zoek je? Ik heb hier een naamloze junidrager, wat frauwe mieze schindler en wss nog een paar ostaras... heb je daar wat aan?

Ik heb wel interesse in een yolo wonder, een sweet banana en een aubergine Calliope en white eggs in dien mogelijk .

Edit: heb ook siererwt zaad voor je

Edited by Guest

Ik wil wel graag enkele cayenne pepers.

Van je vraaglijst heb ik niet zo een twee drie iets,maar op mijn aanbod lijst vind je misschien iets wat je leuk lijkt.

Prima Appelvrouw ik hou er 2 voor je apart. Ik heb je lijstje bekeken. Ruilen tegen dropplant?

Ik heb Texla's pootaardappels, die liggen voor te kiemen. Zullen we er 10 ruilen met de Rosabella's? Ik heb ook nog Anais in de voorkiem, interesse om te ruilen tegen de andere aardappel in je topic (ben ff naam kwijt)?

Sorry je hebt precies uitgezocht wat op is..de aardappelen zijn geruild en ik heb genoeg texla nu. Er staat een streep door. Beide drop planten zijn ook vergeven. Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Sorry je hebt precies uitgezocht wat op is..de aardappelen zijn geruild en ik heb genoeg texla nu. Er staat een streep door. Beide drop planten zijn ook vergeven. Maar ik kijk morgen nog wel even op de keyholegarden of ik daar zaailingen heb.

Ah, kwartje valt, oeps. Daar staan die haakje+s voor. Iets met weergave in m'n app denk ik, haha.

Ik neem de pepers iig voor je mee .

Wat voor aardbeitjes zoek je? Ik heb hier een naamloze junidrager, wat frauwe mieze schindler en wss nog een paar ostaras... heb je daar wat aan?

Ik heb wel interesse in een yolo wonder, een sweet banana en een aubergine Calliope en white eggs in dien mogelijk .

en nog een edit: zoek je lage of hoge siererwten?

en nog een edit: zoek je lage of hoge siererwten?

Soort aardbei maakt niet uit, ik wil een assortiveldje aanleggen. Siererwten komen langs een gaashekwerk, hoge zijn t daarvoor t handigst al vind ik voor lage vast ook wel een plekje.

Ik zet een yolo wonder, sweet banana, calliope en white eggs voor je apart.

Qua bodembekker kan ik wat maagdenpalm (blauwbloeiend) of penningkruid voor je meenemen. Ik heb ook zaad van nachtflox Zaluzianskya capensis, die lekker geurt.

Graag een Sweet Banana en wat spitskool (kan je er iets van 4-6 missen? Die van mij zijn niet goed opgekomen)

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Qua bodembekker kan ik wat maagdenpalm (blauwbloeiend) of penningkruid voor je meenemen. Ik heb ook zaad van nachtflox Zaluzianskya capensis, die lekker geurt.

Graag een Sweet Banana en wat spitskool (kan je er iets van 4-6 missen? Die van mij zijn niet goed opgekomen)

Maagdenpalm en nachtflox, graag! Ik zet een sweet banana en spitskool voor je apart.

De aardbeien zijn: korona (3x) daroyal (3x) .

Ik heb ook nog aardbei gariquette (3x) in de aanbieding wil je die ook? Als je nog aubergines over hebt (black beauty) dan heb ik daar eventueel wel belangstelling voor...

De aardbeien zijn: korona (3x) daroyal (3x) .

Ik heb ook nog aardbei gariquette (3x) in de aanbieding wil je die ook? Als je nog aubergines over hebt (black beauty) dan heb ik daar eventueel wel belangstelling voor...

Aardbeien, graag! Ik zet twee black beauty's voor je apart.