SamanthaP Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Goedemiddag, Ik doe al een tijd met veel plezier mee aan de Zadenenvelop. Nu ben ik, tegelijk met de moestuin, ook de siertuin aan het reorganiseren en aanleggen. Ik heb daarvoor een hoop zaden gekocht om op te kweken. Uiteraard heb ik veel te veel gekocht... Is er hier interesse om voor dit soort zaden ook een envelop te starten, zodat ik anderen blij kan maken met zaden die ik over heb? Ik wil de organisatie daarvoor wel op me nemen. Ik hoor t wel! Quote
Spitskool Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Wat een goed plan SamanthaP! Ik heb nog genoeg zaden over voor deze envelop, dus sluit me graag aan. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Bit Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Heel goed idee ! In de oude ( jaren terug ) enveloppe werd dat ook wel gedaan trouwens hoor. Was altiijd harstikke leuk.Kan ik dit jaar hier niet aan meedoen, maar hou me aanbevolen voor het volgende jaar. Quote
SamanthaP Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Leuk te horen dat ik niet de enige ben. Omdat de groep ( nog ) klein is, lijkt t me handig als iedereen die mee wil doen zich bij mij aanmeld via pb, incl adres. Ik zal ook kort wat richtlijnen op papier zetten, zoals we dat ook bij de andere envelop hebben. Akkoord? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.