Geplaatst: 10 mei 20178 j of de worteltjes hangen wat los vanwege een mollengang of vraathet eerste kun je oplossen met wat aanduwen en/of een paar tentharingen
Geplaatst: 11 mei 20178 j Ik vond er net ook zo eentje. Zal het straks eens uitgraven om de dader te vinden als het lukt. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 11 mei 20178 j Door een mol omhoog geduwd denk ik want geen larven te zien. Kan natuurlijk iets anders zijn maar het is maar een plantje. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 13 mei 20178 j Ik had er vorig jaar zo eentje, daar zat een larve in. Deze larve zat net boven de wortels in de steel....dit jaar weer een slappe plant maar nu geen beestjes te vinden. Ook geen mol Als ze niet meer te redden zijn ( verdroogd oid ) Haal ik ze eruit en smijt ze weg. Anders duw ik ze terug de grond in. Het gaat meestal maar om een plant
Geplaatst: 13 mei 20178 j Auteur omdat ze op heuveltjes zitten zijn ze snel uitgedroogd maar nu doen ze het al stukken beter maar zijn alsnog 1 a 2 slechte
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.