Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Lidmaatschap


0xygen

Aanbevolen berichten

Ja, goed, maar je blijft toch geen 5 dagen lang op de bol-site hangen?

Je klikt een volgende dag toch gewoon opnieuw op de link?

 

Ik begrijp nog steeds niet waarom dat erbij staat

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de vraag met betrekking tot doneren. Ik sluit niet uit dat we in de toekomst moeten gaan nadenken over doneren, want steeds meer en meer mensen gebruiken adblockers. Tot nog toe kunnen we het forum gelukkig draaiend houden met de inkomsten die binnen komen via (google adsense) advertenties. Die advertenties worden alleen voor bezoekers die niet ingelogd zijn weergegeven. Donaties vind ik dan ook niet nodig. Ik vind het wel een goede suggestie om een bol.com link ook (niet storend) te plaatsen voor leden.

 

Is er bepaald wat er van reclame komt voor zij dat niet ingelogd zijn ? Automatisch inloggen staat bij mij niet aan meestal log ik onmiddellijk in na openen site maar gisteren dus per toeval niet . En ik vond het eigenlijk wel raar wat ik toen te zien kreeg en daar juist even wat op het forum gekeken toen ik speciaal uitgelogd was om te zien of ik het terug tegen kwam en ja hoor.

reclame48081497905414.png

Ik denk dat er toch heel wat mensen hier zitten die ecologisch tuinieren . Denk dat het product door de meeste hier zou verboden mogen/moeten worden . En als bezoeker eventueel nieuw lid die wat aan het rondsnuffelen is krijg je hier reclame voor een product dat verboden is sinds kort voor particulieren in Belgie dacht ik en waar de meeste tegen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...