Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand wat er met de middelste tomaat aan de hand is??

Het blad wordt steeds geler en hier en daar bruine vlekjes.

Gr Guus

Omdat het kan.

Geplaatst:

Vandaag nog bonen geplukt, een savoiekool geoogt van 1500 gram, peterselie gezaaid, en twee soorten pluksla.

Gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

ja dat is het ook maar er is een nadeel ze breken snel door, ik heb dat kistje van mijn werk, daar staan de jonge sierkool plantjes in, had ik meegekregen(als troffee) omdat ik de snelste planter was.

Gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik doe er potgrond in en dan doe ik 1 zaadje per vakje. Dat is handig want dan hoef je niet meer uit te dunnen, en je zet het zo in de grond met kluitje en al.

GR

Omdat het kan.

Geplaatst:
ja ik zou bij een tuinder of plantjes kwekerij gaan kijken, hebben ze vast wel

Ik heb dit soort bakken eenmaal gebruikt. Ik kon ze bij een kwekerij krijgen. Voor de kweker was het afval.

Maar ik vind ze niet heel handig. Ik gebruik liever wc-rolletjes en zet de plantjes met wc-rolletje in de grond, dan hoef je niets ver verplanten.

Geplaatst:

Ja dat is ook handig, maar ik gebruik liever zo'n kistje dan kun je veel plantjes kwijt op een kleine ruimte.

Gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

Vandaag weer fotos gemaakt;

De aardbeien

Tomaten

Cherry tomaten

De eerste paprika!

De bonen en kolen

Gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

Nou eigenlijk gaat het met de plant wel slecht, alle drie zit er aardappelziekte in, maar met de tomaaten zelf gaat het goed, worden mooi rood

Gr

Omdat het kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...